مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 13:532019-10-25سياسي

توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در مورد تمام شدن بن های کتاب


سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در واکنش به گلایه تعدادی از مراجعان نمایشگاه کتاب نسبت به تمام شدن بن های تخفیف کتاب در باجه های مستقر این بانک، - توضیحاتی ارائه داد.

علی وظیفه در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: 16 باجه بانک شهر با حدود 30 نفر پرسنل، از اولین ساعات روز بیست و نهم مهر ماه و همزمان با آغاز به کار هفدمین نمایشگاه کتاب تبریز در این نمایشگاه مستقر هستند.

وی اضافه کرد: پرسنل و مدیریت این بانک از ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه تا به امروز در راستای ارائه خدمان بهینه و جلب رضایت مراجعان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

وی گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم فرهنگ دوست استان از هفدهمین نمایشگاه کتاب، بالغ بر 18 میلیارد ریال بن تخصیصی با توزیع 20 هزار کارت، صبح امروز، تمام شد.

وظیفه خاطرنشان کرد: ممکن است ازدحام بی سابقه مراجعان برای دریافت بن تخفیف نسبت به سایر روزهای هفته و کثرت مراجعان در روز جمعه، خدمات ارائه شده توسط همکاران بانک شهر را تحت تاثیر قرار دهد.

وی بیان کرد: به اتمام رسیدن بن های تخفیف نشانه فروش تمامی بن ها و ارائه خدمات به نحو احسن و با سرعت عمل خوب است؛ چرا که اگر همکاران ما در باجه ها سرعت عمل نداشته و پاسخگو نبودند، بن ها هم به این سرعت به فروش نمی رفت و مازاد هم باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در مورد تمام شدن بن های کتاب

توضیحات سرپرست منطقه شمالغرب بانک شهر در مورد تمام شدن بن های کتاب