مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 16:052019-10-25بين الملل

ریاست جمهوری ترامپ بر دروغ بنا شده است


دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا همانند ریچارد نیکسون، تلاش دارد از طریق روش های احمقانه، در انتخابات ریاست جمهوری بر رقبای خود فائق آید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از روزنامه گاردین؛ ریاست جمهوری دونالد ترامپ بر دورغ بنا شده است، اما سؤال اصلی این است که آیا وی خودش این دروغ ها را واقعاً باور دارد؟ پایگاه اینترنتی این روزنامه چاپ انگلیس در مقاله ای به قلم والتر شاپیرو نوشت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا همانند ریچارد نیکسون، رییس جمهور اسبق این کشور تلاش دارد از طریق روش های احمقانه، در انتخابات ریاست جمهوری بر رقبای خود فائق آید.

این در حالی است که حماقت ترامپ در استفاده از این روش ها، حتی بیشتر از ریچارد نیکسون است.

نصب دستگاه های شنود در دفتر مرکزی حزب دموکرات اصولاً کاری غیرضروری برای نیکسون بود زیرا وی می توانست حتی بدون جمع آوری اطلاعات سرّی یا شنود مکالمات سران حزب دموکرات به راحتی در 49 ایالت از 50 ایالت آمریکا، جرج مک گاورن از پیش بازنده را که نامزد وقت حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 1972 بود، شکست دهد.

اکنون نیز ترامپ تلاش دارد با زور گفتن به دولت اوکراین (تهدید به پرداخت نکردن کمک های نظامی آمریکا به این کشور) یا با درخواست از دولت های کشورهایی مانند استرالیا و چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست جمهوری ترامپ بر دروغ بنا شده است

ریاست جمهوری ترامپ بر دروغ بنا شده است