مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 20:322019-10-25سياسي

وضعیت سرانه مطالعه بسیار نگران کننده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سرانه مطالعه را بسیار نگران کننده دانست و گفت: برای رسیدن به سرانه مطالعه ایده آل در جامعه همت دستگاه های فرهنگی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیشب در حاشیه بازدید از غرفه های نمایشگاه بین المللی کتاب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تبریز به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی شمال غرب کشور است،  اظهار داشت ازدحام مردم برای حضور در این نمایشگاه باعث ایجاد ترافیک سنگین در ورودی آن شده است اما هنوز فرهنگ کتاب خوانی به درستی در جامعه نهادینه نشده است.

امام جمعه تبریز سرانه مطالعه را بسیار نگران کننده دانست و گفت: برای رسیدن به سرانه مطالعه ایده آل در جامعه همت دستگاه های فرهنگی لازم است.

وی  با اشاره به پیشرفت های حوزه تکنولوژی و گرایش مردم به سمت فضای مجازی و استفاده از کتاب های دیجیتال افزود: هیچ چیز جای کتاب را نمی دهد و بر همین اساس همه مسئولان و مردم باید در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنند.

آل هاشم با تاکید بر پشتیبانی خیران از حوزه کتاب و کتابخانه ها گفت: پشتیبانی خیران از این حوزه مصداق بارز عمل به فریضه و فرهنگ وقف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سرانه مطالعه بسیار نگران کننده است

وضعیت سرانه مطالعه بسیار نگران کننده است