مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 21:062019-10-25اجتماعي

رشد 65 درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از رشد 65 درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری استان خبر داد و گفت: امسال بیش از 19 هزار و 584 نفر از زائرین اربعین حسینی استان با ناوگان حمل و نقل اتوبوسی راهی مرز مهران شدند.

- محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روند بازگشت زائرین اربعین با اعزام ناوگان حمل و نقلی اتوبوسی استان در حال نظارت و پیگیری است، اظهار کرد: با گذشت هفت روز از اربعین بیش از 16 هزار نفر از زائرین استان گیلان با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به استان بازگشتند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 450 دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی گیلانیها از مرز مهران به استان اقدام کردند، افزود: در اربعین سال جاری هیئت های اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان به همراه نمایندگان تشکل های صنفی استان به مرز مهران بر روند بازگشت زوار اربعین حسینی استان گیلان نظارت مستمر داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به آمار کلی اعزام های انجام گرفته زائرین اربعین از استان، گفت: سال گذشته بالغ بر 12 هزار نفر و امسال بیش از 19 هزار و 584 نفر از زائرین اربعین حسینی استان با ناوگان حمل و نقل اتوبوسی راهی مرز مهران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 65 درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری

رشد 65 درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری