مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 21:292019-10-25سياسي

کتاب و فضای مجازی رقبای خطرناکی برای هم نیستند/ فرهنگ عمومی دچار آسیب شده است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در جامعه ما لزوما کتاب و فضای مجازی رقبای خطرناکی برای هم نیستند چراکه از هر دو می توان برای افزایش سطح معلومات استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیشب در هفتاد و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در نمایشگاه بین المللی تبریز و در کنار نمایشگاه کتاب برگزار شد، اظهار داشت: رشد و توسعه تمدن ها همواره ریشه در رشد فرهنگی جوامع داشته و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی نمی توان به رشد هیچ تمدنی دل خوش کرد.

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشور وضعیت نگران کننده ای دارد گفت: نمایشگاه های کتاب فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و همچنین فروش ناشران هستند و نمایشگاه کتاب تبریز به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی شمال غرب کشور این فرصت را برای اهالی کتاب در استان فراهم آورده است.

امام جمعه تبریز رشــد و توســعه تمدن ها را ریشــه در رشد فکری و فرهنگــی هر جامعه عنوان کرد و افزود : بدون رشــد فرهنــگ کتابخوانی در جوامــع،  نمی توان به رشــد هیچ تمدنی دل خوش کرد.

وی با اشاره به رشــد  رســانه های گوناگــون جمعــی تصریح کرد: تاکنون هیچ رســانه ای نتوانســته نقشی که کتاب در رشد تمدن ها داشته را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب و فضای مجازی رقبای خطرناکی برای هم نیستند/ فرهنگ عمومی دچار آسیب شده است

کتاب و فضای مجازی رقبای خطرناکی برای هم نیستند/ فرهنگ عمومی دچار آسیب شده است