مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 02:012019-10-25ورزشي

پیروزی و شکست بانوان اصفهانی در لیگ هندبال/ برد لوبه در حضور امیر غفور


پیروزی سپاهان و شکست ذوب آهن در لیگ برتر هندبال بانوان، نایب قهرمانی جوان ایرانی در شطرنج و رکورد جدید سوارز در بارسلونا از مهم ترین رویدادهای ورزشی استان، - کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 3 آبان ماه علاوه بر این که لیگ برتر هندبال و فوتبال بانوان برگزار شد، تیم والیبال لوبه ایتالیا در روز 6 امتیازی امیر غفور به پیروزی دست یافت.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان جمعه سوم آبان با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در آخرین مسابقه هفته اول تیم های اشتادسازه مشهد و ذوب آهن به مصاف هم رفتند، در این دیدار نماینده مشهد موفق شد در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه 30 بر 13 حریفش را مغلوب کند؛ سپاهان نیز با نتیجه 30 بر 25 ارشیا شید طرقبه را شکست داد.

✅ تیم لوبه در دومین حضور امیر غفور در ترکیب خود برابر تیم سورا به پیروزی رسید، این دیدار در چارچوب هفته سیزدهم لیگ سری آ ایتالیا برگزار شد که به علت حضور تیم لوبه در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان، زمان آن تغییر کرد و زودتر برگزار شد؛ امیر غفور در این دیدار 6 امتیاز برای لوبه کسب کرد.

  ✅ در یک بازی پر گل تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با هفت گل مهمان خود پارس جنوبی را روانه بوشهر کرد؛ این اولین پیروزی تیم سپاهان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی و شکست بانوان اصفهانی در لیگ هندبال/ برد لوبه در حضور امیر غفور

پیروزی و شکست بانوان اصفهانی در لیگ هندبال/ برد لوبه در حضور امیر غفور