مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:222019-10-26حوادث

سانحه برای اتوبوس در محور دامغان/ 22 نفر مصدوم شدند+ تصاویر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به سانحه رانندگی برای اتوبوس مسافری در محور دامغان گفت: در این حادثه، 22 نفر مصدوم شدند.

- مظفر محمدخانی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اثر وقوع سانحه رانندگی برای اتوبوس مسافری در کیلومتر 11 محور سمنان به دامغان، 22 نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: اتوبوس مسافری که با 47 مسافر در حال حرکت در محور سمنان به دامغان بود، از جاده منحرف شد و 22 نفر از مسافران آن مصدوم و توسط نیروهای اورژانس 115 راهی مرکز درمانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: سه نفر در این حادثه با تلاش نیروهای هلال احمر رهاسازی و تیم های هلال احمر به محض دریافت گزارش حادثه عازم محل شدند.

محمدخانی بیان کرد: تیم های هلال احمر شامل یک تیم واکنش سریع و یک تیم عملیاتی مستقر در گردنه آهوان در عملیاتی دوساعته، به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اتوبوس مسافری محور سمنان به دامغان خوشبختانه واژگون نشده و در این حادثه، کسی جان خود را از دست نداده است.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه برای اتوبوس در محور دامغان/ 22 نفر مصدوم شدند+ تصاویر

سانحه برای اتوبوس در محور دامغان/ 22 نفر مصدوم شدند+ تصاویر