مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:512019-10-26فرهنگي

برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی درآمل


آثار منتخب و برگزیده بخش عکس دومین همایش فرهنگی وهنری اشکواره حسینی در شهرستان آمل به نمایش گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران، دبیر بخش عکس دومین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی در آمل با بیان اینکه هزار و 400 عکس از 146 عکاس از 22 استان کشور به دبیرخانه این همایش در آمل ارسال شده بود گفت: 30 عکس منتخب از 24 عکاس برگزیده در نمایشگاه گروهی در نگارخانه زر آمل در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

مجید نیکجوف موضوع عکس های ارسالی به همایش اشکواره حسینی را عکاسی مستند از محرم و عاشورا عنوان کرد و افزود: با وجود استانی بودن این همایش عکاسان استان های مختلف استقبال خوبی از دومین دوره این همایش داشتند.

دبیر بخش عکس دومین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی با اشاره به اهمیت نقش عکاسی مستند و درک موضوع عاشورا و کنکاش این واقعه در بین اقوام و قشر های مختلف گفت: عزاداری ها و آیین هایی که بیش از هزار و 400 سال موجب یادآوری واقعه عاشورا شده اند جزییاتی دارد که عکاسان، فرم و محتوا را با کشف و تحلیل نیت ها، رفتارها، عادت ها، اعتقادات و اتفاقات بزرگترین گردهمایی شیعیان جهان در یک قاب به تصویر می کشند.

نیکجو خاطر نشان کرد: دومین همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی از 28 مهر در بخش شعور به طور رسمی در شهرستان آمل آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی درآمل

برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی درآمل