مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 05:512019-10-26اجتماعي

استقرار سامانه درمانی سیار رضوی در مسیر زائران پیاده رضوی


به منظور خدمات رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر، سامانه درمانی سیار رضوی در مسیر قوچان به مشهد استقرار یافت.

- استقرار سامانه درمانی سیار رضوی در مسیر زائران پیاده رضوی به منظور خدمات رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر، سامانه درمانی سیار رضوی در مسیر قوچان به مشهد استقرار یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون رییس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در اینباره گفت: سامانه درمانی سیار رضوی در قالب سه دستگاه اتوبوس بیمارستانی با تجهیزات کامل درمانی مانند اتاق عمل، رادیولوژی و آزمایشگاه و همچنین تخت های بستری از چهارم تا ششم آبان سال جاری از ساعت 7 تا 20 در جاده قوچان- مشهد محدوده ناظریه به زائران پیاده ایام پایانی صفر خدمات پزشکی ارائه می کند.

دکتر محمود ابراهیمی به راه اندازی یک ایستگاه سیار در کنار این سامانه نیز اشاره کرد و افزود: خدماتی مانند ماساژ درمانی، ویزیت پزشک، اقدامات درمانی پرستاری اعم از تزریقات و پانسمان، سرم تراپی و همچنین داروی رایگان به زائران بیمار و نیازمند به خدمات اورژانسی در این سامانه و ایستگاه ارائه می شود.

وی گفت: این بنیاد با همکاری بانک ملی، ایستگاه سیار درمانی همراه با استقرار آمبولانس در باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی را نیز به زودی دایر خواهد کرد و به زائران پیاده حرم مطهر رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه درمانی سیار رضوی در مسیر زائران پیاده رضوی

استقرار سامانه درمانی سیار رضوی در مسیر زائران پیاده رضوی