مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:312019-10-26اقتصادي

درخواست وزارت جهاد از گندمکاران/همچنان آماده تحویل گندم هستیم


معاون وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه همچنان آماده تحویل گرفتن گندم از کشاورزان است،گفت: براساس تصمیم دولت برای تامین ذخایر راهبردی باید حدود یک یا دو میلیون تن واردات گندم انجا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت:ما در سال زراعی گذشته به اندازه نیاز کشور گندم تولید کردیم اما به هر دلیلی بخشی از این گندم تولیدی را برخی تولیدکنندگان به ما نفروختند و هنوز در اختیار آنها است.

عبدالمهدی بخشنده افزود: البته علاوه بر 8 میلیون تن گندمی که در وزارت جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان خریداری شد، کارخانجات صنعتی هم که گندم آزاد استفاده می کردند مستقیما از تولیدکنندگان گندم خریداری کردند که حدود یک تا یک و نیم میلیون تن توسط آنها خریداری شده است.

وی ادامه داد: ما از کشاورزان می خواهیم اگر همچنان محصول گندمی در اختیار دارند که تحویل نداده اند آن را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: با تدارکی که در سال جاری برای تامین نهاده ها دیده شده و شرایط آب و هوایی مساعد، امیدواریم امسال تولید گندم از نیاز کشور هم فراتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزارت جهاد از گندمکاران/همچنان آماده تحویل گندم هستیم

درخواست وزارت جهاد از گندمکاران/همچنان آماده تحویل گندم هستیم