مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:412019-10-26اقتصادي

«قولنامه» عامل اصلی کلاهبرداری های چند صد میلیاردی پیش فروش مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی ها نشان می دهد فروش یک ملک به چندین نفر که سال ها است باعث ایجاد ناامنی و بی اعتمادی در بازار پیش فروش مسکن شده، - قولنامه عامل اصلی کلاهبرداری های چند صد میلیاردی پیش فروش مسکن فروش یک ملک به چندین نفر که سال ها است باعث ایجاد ناامنی و بی اعتمادی در بازار پیش فروش مسکن شده، ریشه در اسناد قولنامه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی ها نشان می دهد فروش یک ملک به چندین نفر که سال ها است باعث ایجاد ناامنی و بی اعتمادی در بازار پیش فروش مسکن شده، ریشه در اسناد قولنامه ای دارد.

مسکن یکی از نیاز های اصلی مردم در هر جامعه ای است ازاین رو دولت ها تلاش می کنند تا با طرق مختلف و متناسب با شرایط اقتصادی و اجتماعی خود، نیاز مردم به مسکن را تأمین نمایند.

در جامعه ما نیز پیش فروش ساختمان یکی از راه های خانه دار کردن مردم به خصوص اقشار کم درآمد است، چراکه هزینه کم تری نسبت به خرید ساختمان های آماده دارد.

از سوی دیگر این روش کمک کننده به سازندگان نیز هست، چرا که نیازی به پرداخت تمام هزینه ساخت از سوی سازنده نیست و سازنده می تواند در طول زمان ساخت با پیش فروش واحدها، مقداری از هزینه ساخت را تأمین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قولنامه» عامل اصلی کلاهبرداری های چند صد میلیاردی پیش فروش مسکن

«قولنامه» عامل اصلی کلاهبرداری های چند صد میلیاردی پیش فروش مسکن