مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 06:572019-10-26سياسي

سفری در اوج ناباوری برای بانوی مددجوی کمیته امداد


طیبه مادری که با کمک کمیته امداد امام خمینی مازندران  به این سفر مشرّف شد؛ گفت: در روزهای اول اصلا باورم نمی شد که به این سفر بروم شاید همیشه به دنبال فرصتی می گشتم  تا روزی قسمت شود که من هم کربلایی شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران ـ اربعین امسال نیز با هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران در همایش پیاده روی اربعین حضورداشتند، مادران، دختران، پدران و همه آنهایی که در دل به شوق زیارت امام حسین(ع) سر از پا نمی شناختند.

با یکی ازاین زائران گفت وگو داشتیم ازاحساسش پرسیدیم؛ طیبه مادری که با کمک کمیته امداد امام خمینی مازندران  به این سفر مشرّف شد؛ گفت: در روزهای اول اصلا باورم نمی شد که به این سفر بروم شاید همیشه به دنبال فرصتی می گشتم  تا روزی قسمت شود که من هم کربلایی شوم.

وی افزود: همه اقوام و آشنایان سال گذشته به کربلا رفته بودند و من بیقرار شدم با خودم عهد بستم امسال هرطورشد به این سفر بروم، تابستان امسال به مشهد رفته بودم و برای همه ما دوره آموزشی برگزار شده بود، در آخرین روز کلاس به ما گفتند همه شما زائر کربلا هستید.

اشک ریختم هم از خوشحالی و هم ناراحتی، خوشحال از اینکه به این سفر می روم و غمگین از اینکه در حرم امام رضا(ع) برای همه دعا کردم جز این موضوع.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری در اوج ناباوری برای بانوی مددجوی کمیته امداد

سفری در اوج ناباوری برای بانوی مددجوی کمیته امداد