مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 07:372019-10-26ورزشي

مسئولان با تمهید امکانات ورزشی در سراهای دانشجویی ورزش را نهادینه کنند


رییس دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در روایات و کلام مقام معظم رهبری، بر لزوم ترویج و نهادینه سازی ورزش و تربیت بدنی در میان دانشجومعلمان و سراهای دانشجویی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین خنیفر در نشستی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه در زندگی کنونی گرفتار آسایش شدیم و آرامش از دست دادیم، خاطر نشان کرد: با ماشینی شدن تمام امور، ضمن ورود التهاب و افسردگی به زندگی، از ورزش و ساده ترین آنها پیاده روی دور و محروم شده ایم.

رییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اثرات مفید ورزش درسلامتی زندگی، تصریح کرد: عدم جنب و جوش در زندگی شهری بیشتر و در زندگی دانشجویی بدتر شده است، مسئولان باید با تمهید امکانات و وسایل ورزشی در سراها و فضاهای دانشجویی ورزش را نهادینه کنند.

وی با تاکید بر تاثیر امید و ورزش در زندگی انسان ها، اضافه کرد: اگر بخواهیم دانشگاه را ورزیده کنیم خودمان هم باید با دانشجویان ورزش کنیم گرچه اولویت ایجاد امکانات با دانشجویان است.

اهتمام در برنامه های تربیت بدنی با اولویت ورزش صبحگاهی و همگانی دکتر انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز در سخنانی با بیان اینکه در حوزه معاونت دانشجویی پس از فراهم کردن امکانات برای استقرار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با تمهید امکانات ورزشی در سراهای دانشجویی ورزش را نهادینه کنند

مسئولان با تمهید امکانات ورزشی در سراهای دانشجویی ورزش را نهادینه کنند