مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 07:562019-10-26ورزشي

فرابورس برای دومین دوره متوالی نایب رییس کمیته کاری فیاس شد


فرابورس ایران با تصمیم بیست و هشتمین مجمع سالانه فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی برای دومین بار نایب رییس کمیته کاری این مجمع(فیاس) شد.

- فرابورس ایران با تصمیم بیست و هشتمین مجمع سالانه فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی برای دومین بار نایب رییس کمیته کاری این مجمع(فیاس) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرابورس ایران، بیست وهشتمین مجمع سالانه فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی (FEAS) در مسقط پایتخت عمان برگزار شد و فرابورس ایران در جایگاه خود به عنوان نایب رییس کمیته کاری و عضو هیات مدیره این فدراسیون باقی ماند.

بر این اساس همزمان با این مجمع، جلسات هیات مدیره، کمیته کاری و کمیته حسابرسی فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی نیز برپا شد که در انتخابات برگزارشده به منظور تعیین نایب رییس کمیته کاری، فرابورس ایران برای دومین دوره متوالی توانست جایگاه نایب رییسی این کمیته را به دست آورد.

همچنین به منظور تعیین سه جایگاه هیات مدیره فدراسیون بورس های آسیایی و اروپایی، انتخاباتی برگزار شد که بعد از شمارش آرا، فرابورس به عنوان هیات مدیره فیاس ابقا و بورس های تهران و عمان نیز موفق به کسب دو جایگاه دیگر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرابورس برای دومین دوره متوالی نایب رییس کمیته کاری فیاس شد

فرابورس برای دومین دوره متوالی نایب رییس کمیته کاری فیاس شد