مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 08:022019-10-26اقتصادي

جمع آوری کابل های هوایی برق محدوده مجموعه زندیه


مدیر امور توزیع برق منطقه یک شیراز گفت: تمام کابل های خودنگهدار هوایی فشار متوسط در محدوده ای از خیابان لطفعلی خان زند جمع آوری و تبدیل به شبکه زمینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود سیوف جهرمی شنبه 4 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه اجرای طرح زندیه، بهسازی، نوسازی و مطلوب سازی شبکه فشار متوسط و ضعیف در محدوده ارگ کریمخانی و خیابان لطفعلی خان زند و بازار وکیل، اجرایی شده است.

او گفت: در این راستا، تمام کابل های خودنگهدار هوایی و پایه های اضافه برق خیابان لطفعلی خان زند در محدوده چهارراه نمازی تا میدان غدیر جمع آوری و شبکه به زمینی تبدیل شده است.

سیوف خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف ایمن سازی، بهسازی و نوسازی و زیباسازی محدوده بافت تاریخی و نقاط گردشگری اجرایی شده و همچنان تداوم دارد.

این مقام مسئول گفت: در محدوده خیابان طالقانی نیز شبکه کابل های زمینی فرسوده و قدیمی با کابل های جدید تعویض و بروزرسانی شده و اصلاح شبکه روشنایی متناسب با فضای بافت تاریخی و فرهنگی آن محدوده نیز در حال اجرا است.

سیوف با اشاره به تداوم طرح ایمن سازی و بهسازی شبکه برق در بازار وکیل، گفت: در محدوده بازار وکیل جنوبی و شمالی، تمام کابل های برق و کنتورها جمع آوری و به پشت بام بازار منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کابل های هوایی برق محدوده مجموعه زندیه

جمع آوری کابل های هوایی برق محدوده مجموعه زندیه