مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 08:022019-10-26فناوري

تجربه هیجان انگیز خودرو جگوار در پلی استیشن 4+فیلم


شرکت خودروسازی جگوار به تازگی از ابرخودروی الکتریکی اسپرت خود موسوم به جگوار ویژن گرن توریسمو کوپه در یک بازی ویدئویی برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد.

- شرکت خودروسازی "جگوار" به تازگی از ابرخودروی الکتریکی اسپرت خود موسوم به "جگوار ویژن گرن توریسمو کوپه" در یک بازی ویدئویی برای کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این خودرو اسپرت الکتریکی کوپه جگوار 1020 اسب بخار قدرت دارد و می تواند در کمتر از دو ثانیه از سرعت صفر به 96.

5 کیلومتر برسد اما علاقه مندان تنها می توانند از آن در پلی استیشن 4 استفاده کنند.

شرکت جگوار اخیرا بازی ویدئویی توسعه داده است که طی آن علاقه مندان می توانند از ماه نوامبر(ماه آینده) این بازی را در کنسول بازی پلی استیشن 4(PS 4) استفاده کنند.

خودروی اسپرت الکتریکی مذکور بیش از 1000 اسب بخار قدرت داشته و حداکثر سرعت آن بیش از 200 مایل در ساعت (بیش از 321 کیلومتر در ساعت) است.

در واقع این اقدام یک طرح مفهومی برای ابرخودروی الکتریکی آتی این خودروساز انگلیسی است که در قالب یک بازی ویدئویی ارائه شده است.

این شرکت خودروی الکتریکی مذکور را یک ابرخودرو (hypercar) توصیف کرده است که از موتور 750 کیلووات با قدرت بیش از 1000 اسب بخار نیرو می گیرد و قادر است در کمتر از دو ثانیه از سرعت صفر به 60


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه هیجان انگیز خودرو جگوار در پلی استیشن 4+فیلم

تجربه هیجان انگیز خودرو جگوار در پلی استیشن 4+فیلم