مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 08:272019-10-26اقتصادي

توزیع دوباره بنزین سوپر از این هفته در اصفهان


رییس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان با بیان اینکه توزیع بنزین سوپر در ماه جاری به صفر رسیده است، گفت: بنا بر وعده مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی کشور از همین هفته توزیع بنزین سوپر در جایگاه های سوخت استان اصفهان دوباره از سر گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران 29 مهرماه در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت کشور اعلام کرد که بنزین سوپر در دو پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و اصفهان تولید و در کشور توزیع می شود، اما این بنزین حدود سه ماه گذشته در اصفهان به میزانی محدود توزیع و در ماه جاری نیز توزیع نشده است.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت طبق قانون مکلف به تولید و توزیع بنزین معمولی و بنزین با استاندارد یورو 4 است و اکنون بیشتر از میزان تعهد خود بنزین با کیفیت یورو تولید و در کشور توزیع می شود، همچنین افزون بر بنزین با استاندارد یورو 4 و 5، بنزین سوپر نیز تولید و با توجه به محدودیت های ذخیره سازی و انتقال، در کشور توزیع می شود.

دراین باره رییس انجمن جایگاه داران سوخت استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه در حال حاضر سهمیه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت صفر است، اظهار کرد: پیش تر بنزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع دوباره بنزین سوپر از این هفته در اصفهان

توزیع دوباره بنزین سوپر از این هفته در اصفهان