مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:042019-10-26سياسي

اربعین مفهوم فرهنگ تولی و تبری را در خود نهفته دارد


اربعین تمدنی است که در خود فرهنگی بر گرفته از جنس تولی و تبری دارد و محور قیام حضرت مهدی(عج) نیز بر محور همین مفاهیم خواهد بود.

- اردستان- نماینده اردستان در مجلس گفت: اربعین تمدنی است که در خود فرهنگی بر گرفته از جنس تولی و تبری دارد و محور قیام حضرت مهدی(عج) نیز بر محور همین مفاهیم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر شنبه در جمع عزاداران حسینی اردستان اظهار داشت: هر روز شاهد افزایش چشمگیر گسترش فرهنگ اربعین حسینی در سرتاسر جهان هستیم.

وی افزود: قیام حضرت مهدی(عج) آخرین تیر هدایت خواهد بود و به دلیل اینکه فساد در جهان شدت پیدا می کند مردم از پروردگار ظهور امام زمان (عج) را درخواست می کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد افشای قرارداد ننگین کاپیتولاسیون توسط حضرت امام خمینی(ره) گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرهنگ قیام خود را از فرهنگ قیام امام حسین(ع) گرفته بود.

وی ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ما با تکیه بر وحدت کلمه ای پیروز شد که خداوند وعده آن را در قرآن بشارت داده است که بر این اساس باید منتظر ظهور امام زمان (عج) هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین مفهوم فرهنگ تولی و تبری را در خود نهفته دارد

اربعین مفهوم فرهنگ تولی و تبری را در خود نهفته دارد