مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:442019-10-26سياسي

وزارت ارتباطات درباره ارزش افزوده، سند تخلف ارسال نکرده است


معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در واکنش به انتشار خبری مبنی بر توقف اعلام جزییات پولی که شرکت های ارزش افزوده از جیب مردم برداشته اند جوابیه ای منتشر کرد.

- معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در واکنش به انتشار خبری مبنی بر "توقف اعلام جزییات پولی که شرکت های ارزش افزوده از جیب مردم برداشته اند" جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پاسخ به مطلب مندرج در برخی رسانه ها با موضوع توقف اعلام جزییات پولی که شرکت های ارزش افزوده از جیب مردم برداشته اند .

جوابیه سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور به شرح ذیل منتشر شد: 1) از آنجا که طبق منویات مقام معظم رهبری و فرامین ریاست محترم قوه قضاییه شفافیت و عدالت دو اصل مهم در برخورد با مفاسد اقتصادی است و عدم وجود هر یک می تواند مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبدیل به شعاری بی پایه و اساس به لحاظ استفاده های ابزاری سیاسی و یا اقدامی مفسده انگیز به لحاظ عدم رعایت عدالت و تضییع حق مضاعف مردم نماید، این معاونت قصد داشت تا به دور از تنش های سیاسی و دامن زدن به جو التهاب روانی ایجاد شده پیگیر موضوع باشد و تصمیم گیری در این حوزه را به مجرای قانونی که طبق مصوبات شورایعالی فضای مجازی تعیین شده است، هدایت کند که اقدام عجولانه و غیرکارشناسی و خلاف قانون ریاست سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارتباطات درباره ارزش افزوده، سند تخلف ارسال نکرده است

وزارت ارتباطات درباره ارزش افزوده، سند تخلف ارسال نکرده است