مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:442019-10-26سياسي

شناسایی 30 فرصت سرمایه گذاری و بهره وری از موقوفات کردستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اجرای طرح ارتقای بهره وری موقوفات از سه ماه گذشته گفت: در این مدت 30 مورد موقوفه استان کردستان برای سرمایه گذاری و بهره وری از آن ها شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد کاروند، امروز، چهارم آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: چند سالی است که پرداختن به بهره وری و سرمایه گذاری در موقوفات استان کردستان متوقف شده و نیازمند یک حرکت جدی است.

وی افزود: موقوفات استان کردستان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری آن ها در سطح استان هستند که باید با برنامه ریزی لازم این اقدام مؤثر صورت گیرد.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به اجرای طرح ارتقای بهره وری موقوفات از سه ماه گذشته عنوان کرد: در این مدت 30 مورد موقوفه استان کردستان برای سرمایه گذاری و بهره وری از آن ها شناسایی شدند و در حال حاضر این ظرفیت ها خام هستند.

وی راه اندازی جایگاه چندمنظوره سوخت با نیت وقف قرآنی را یکی از این فرصت های سرمایه گذاری دانست و افزود: بعد از اتمام این پروژه در زمینه ایجاد فرصت سرمایه گذاری در موقوفات ریسک منطقی نداشته ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: این جایگاه در حال حاضر به طور کامل به بهره وری رسیده و تسهیلات آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 فرصت سرمایه گذاری و بهره وری از موقوفات کردستان

شناسایی 30 فرصت سرمایه گذاری و بهره وری از موقوفات کردستان