مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 09:562019-10-26اجتماعي

کارشناسان محیط زیست از جاده قزوین به کلاچای بازدید کردند


کارشناسان محیط زیست کشور برای بررسی وضعیت جاده در دست احداث رحیم آباد قزوین، الموت به کلاچای از این محور بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیومرث کلانتری معاون محیط زیست طبیعی سازما ن حفاظت محیط زیست، حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین و تعدادی از کارشناسان حفاظت محیط زیست به همراه معاونین، روسا و کارشناسان ازمسیر در حال احداث قزوین، رحیم آباد، الموت به کلاچای بازدید میدانی کرده و مشکلات زیست محیطی آن را مورد بررسی قرار دادند.

حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین دراین بازدید اظهارداشت: تمام مسیر از ابتدا تا انتها در حوزه استان قزوین مورد بازدید قرار گرفت و نحوه اجرای عملیات و تخریب های حاصل از اجرای پروژه راه سازی به محیط زیست بررسی شد.

وی بیان کرد: با توجه به کمبودهای اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در زمینه نیرو، تجهیزات و امکانات مقرر شد برای تامین نیازها از مرکز درخواست کمک کردیم تا کارها شتاب گیرد.

در ادامه این بازدید، کیومرث کلانتری معاون محیط زیست طبیعی سازمان از سر محیط بانی الموت غربی و پارک طبیعت باراجین بازدید کرد و در جمع محیط بانان گفت: در زمینه ارزش گذاری بر روی طبیعت، گیاه، جانور و محیط زیست کم کاری شده است و باید توجه بشتری به این موضوع داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان محیط زیست از جاده قزوین به کلاچای بازدید کردند

کارشناسان محیط زیست از جاده قزوین به کلاچای بازدید کردند