مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:102019-10-26اجتماعي

لوله های پوسیده نفت در خلیج فارس بزرگترین دشمن محیط زیست است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: لوله های پوسیده در خلیج فارس به دلیل قدمت لوله کشی ها، به بزرگترین دشمن محیط زیست خلیج فارس تبدیل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی کلانتری در نشست با فعالان زیست محیطی استان بوشهر اظهار داشت: واقعیت این است که محیط زیست اختیارات محدود دارد، اما اختیار نداریم که سیاستگذاری کنیم اما می توانیم با سیاست هایمان، سیاست های گذاشته شده را هدایت کنیم تا به سمت حداقل تخریب های محیط زیستی حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: نکته اینجا است که هر اقدامی محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهد اما نباید به حدی پیش رویم که نشود هیچ اقدامی هم کرد.

ما نمی توانیم به کشور بگوییم که این پروژه صنعتی را انجام نده بلکه می توانیم به آنها بگوییم که باید به گونه ای پروژه ها انجام گیرد که تاثیر مخرب کمتری داشته باشند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: خوشحال هستم که سمن های محیط زیستی بوشهر به مسائل توجه دارند.

ظرفیت بسیار بالایی در این سمن ها می بینم.

وی افزود: امروزه دنیا با مساله محیط زیست و چالش های آن روبه رو است؛ 300 میلیون بشکه نفت به غیر از دیگر منابع انرژی فسیلی را در سطح جهان به صورت روزانه داریم می سوزایم، ازهمین رو دنیا با مساله محیط زیست روبهرو هست و کره زمین با مشکل محیط زیست مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله های پوسیده نفت در خلیج فارس بزرگترین دشمن محیط زیست است

لوله های پوسیده نفت در خلیج فارس بزرگترین دشمن محیط زیست است