مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:142019-10-26ورزشي

35 مدال دستاورد خوزستانی ها از مسابقات پاورلیفتینگ کشور


تیم های برتر مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور در اهواز معرفی شدند.

- اردوان قاسمی، رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کشور از 29 مهرماه به مدت شش روز و با حضور 331 ورزشکارِ رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از 21 استان در اهواز برگزار شد.

وی گفت: در پایان مسابقات تیمی رده سنی نوجوانان، ملی حفاری، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند و در رده های سنی جوانان نیز تیم های اصفهان، ملی حفاری و خراسان رضوی رده های برتر را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز لرستان به قهرمانی رسید، فارس دوم شد و ملی حفاری عنوان سوم را به دست آورد و در رده سنی پیشکسوتان، ملی حفاری مقام نخست را به خود اختصاص داد، کردستان نایب قهرمان شد و اصفهان در رده سوم قرار گرفت.

وی با بیان این که مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و مسئولان فدراسیون نیز از روند رقابت ها ابراز رضایت داشتند، گفت: در پایان این رقابت ها، خوزستان به 13 مدال طلا، 12 نقره و 10 برنز دست پیدا کرد.

قاسمی عنوان کرد: این مسابقات با عنوان یادواره شهدای شرکت ملی حفاری برگزار شد و در جریان رقابت ها نیز از خانواده شهدای والا مقام مدافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 مدال دستاورد خوزستانی ها از مسابقات پاورلیفتینگ کشور

35 مدال دستاورد خوزستانی ها از مسابقات پاورلیفتینگ کشور