مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:322019-10-26اجتماعي

درمان سرپایی 35 هزار زائر پیاده امام رضا(ع)


رییس سازمان امداد و نجات با تشریح طرح همسفران خورشید که در راستای خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) انجام می شود، از درمان سرپایی 35 هزار و 658 نفر در قالب این طرح خبر داد.

- مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره اجرای طرح همسفران خورشید 6 که توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در راستای امدادرسانی به زائران پیاده حرم امام رضا(ع) انجام می شود ، گفت: در این طرح شعب بجستان، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، داورزن، رشتخوار، سبزوار، سرخس، فریمان، فیرزوه، قوچان، مشهد، مه ولات و نیشابور فعال هستند و نیروهای جمعیت هلال احمر به زائران خدمت رسانی می کنند.

  وی با اشاره به استفاده از ناوگان ترابری برای پوشش خدامت امداد و نجات به زائران پیاده رضوی، افزود: 65دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 27دستگاه خودروی نجات، 35دستگاه خودرو کمک دار سبک، 2 دستگاه خودروی ارتباطات، 6 دستگاه موتورلانس، 8 دستگاه خودروی جا بجایی نیرو به کارگرفته شده است.

سلیمی بیان داشت:همچنین 2 فروند بالگرد در حالت آماده باش قرار دارد.

همچنین در راستای خدمت رسانی بهتر به هموطنان 30 پایگاه ثابت و موقت و 35 اکیپ سیار برای پوشش طرح به کار گرفته شده است و 41 پست امدادی نیز در محل اسکان زائران مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرپایی 35 هزار زائر پیاده امام رضا(ع)

درمان سرپایی 35 هزار زائر پیاده امام رضا(ع)