مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:512019-10-26اقتصادي

250 میلیارد تومان اعتبار فاینانس برای بازسازی جاده پلدختر مصوب شد


250 میلیارد تومان از طریق فاینانس و ماده 56 برای بازسازی جاده سیل زده خرم آباد - پلدختر تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با اشاره به اینکه 250 میلیارد تومان از طریق فاینانس و ماده 56 برای بازسازی جاده سیل زده خرم آباد - پلدختر تصویب شده است، اظهار داشت: در این راستا با توافق های انجام گرفته بانک های سپه و ملی به ترتیب 150 و 100 میلیاد تومان اختصاص می دهند.

وی اظهار داشت: معادل این رقم نیز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تقبل شده و چنانچه اعتبارات اختصاص یافته، پرداخت شود کار بازسازی این جاده روند بهتری خواهد داشت.

استاندار لرستان با بیان اینکه بازسازی جاده خرم آباد - پلدختر 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: قرارداد فاز اول این طرح با بیش از 220 میلیارد تومان بسته شده اما تاکنون 45 میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.

خادمی گفت: جاده طراحی شده جدید هشت کیلومتر تونل دارد که ساخت آن هزینه بر است بنابراین باید اعتبارات تصویب شده، هرچه زودتر تخصیص یابد چراکه جاده فعلی در حد تردد محلی است.

وی افزود: تامین آب شرب و راه روستایی، احداث دیواره ساحلی و لایروبی رودخانه ها مشکلات اصلی مناطق سیل زده هستند که در تمامی این بخش ها اعتبارات جدید برای استان پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 میلیارد تومان اعتبار فاینانس برای بازسازی جاده پلدختر مصوب شد

250 میلیارد تومان اعتبار فاینانس برای بازسازی جاده پلدختر مصوب شد