مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 11:072019-10-26ورزشي

مقام دومی تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات ارتش های جهان


رییس هیئت کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات ارتش های جهان (المپیک سیزم 2019) موفق به کسب مقام دومی در رشته آزاد و فرنگی شد.

- رییس هیئت کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات ارتش های جهان (المپیک سیزم 2019) موفق به کسب مقام دومی در رشته آزاد و فرنگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه مراسم استقبال از کشتی گیران آزاد و فرنگی کار تیم کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات ارتش های جهان (المپیک سیزم 2019) اظهار داشت: این قهرمانی نه فقط مختص قوای نظامی و نیروهای مسلح، بلکه متعلق به همه ملت ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر ضرورت بسط و گسترش فعالیت های ورزشی با هدف ارتقاء سلامت روح و جسم کارکنان، ادامه داد: یک پلیس مقتدر باید از لحاظ روحی و جسمی سرآمد باشد؛ چرا که لازمه تأمین نظم و امنیت یک جامعه در گرو سلامت کارکنان است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا، توجه به امر ورزش و تندرستی را در کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی تاثیرگذار دانست و یادآور شد: هرچه در ورزش سرمایه گذاری کنیم، بیشتر به کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی نزدیک می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام دومی تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات ارتش های جهان

مقام دومی تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات ارتش های جهان