مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:062019-10-26ورزشي

بازگشت طلایی ووشوکاران زنجانی


ووشوکاران زنجانی پس از درخشش در مسابقات جهانی ووشو مورد استقبال مردم و مسؤولان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیران استانی و مردم مراسم استقبال از محسن محمد سیفی و سید محمد حسینی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

ووشوکاران زنجانی با حضور در مسابقات قهرمانی جهان ووشو در شانگ های چین با عبور از رقبای خود درخشش چشمگیری داشتند و محسن محمد سیفی با کسب پنجمین مدال طلای خود پر افتخارترین ووشوکار ایرانی لقب گرفت.

رییس هیأت ووشوی استان زنجان در این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ووشوکاران استان در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشتند، اظهار کرد: در بخش ساندا و تالو ورزشکاران استان موفقیت چشمگیری را کسب کردند.

رامین موحدنیا با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات قهرمانی ووشو عنوان کرد: خوشبختانه ووشوکاران زنجانی در مسابقات جهانی عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی پرافتخارترین ورزشکار حوزه ووشو در ایران است، گفت: وی با کسب پنجمین مدال طلای خود دست نیافتی شده است.

رییس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه سید محمد حسینی نیز در بخش تالو در بخش جوانان طلا کسب کرده بود و نخستین تجربه وی در رده سنی بزرگسالان بود، گفت: به خاطر عملکرد خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت طلایی ووشوکاران زنجانی

بازگشت طلایی ووشوکاران زنجانی