مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:082019-10-26سياسي

جاده شهری رامسر پاسخگوی ترافیک نیست/ جانمایی نامناسب بازار


فرماندار رامسر با بیان اینکه روان سازی ترافیک با اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری عملیاتی شود گفت: جاده شهری پاسخگوی وضعیت ترافیکی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آزاد بعدازظهر شنبه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه شرایط جاده موجود در شهر پاسخگوی وضعیت ترافیکی نیست گفت: به دلیل جایگاه توریستی و گردشگری این شهر حضور گردشگران بیشتر شده و خیابان ها تعریض لازم را ندارد که باید شاهد تغییراتی در حوزه ترافیکی باشیم.

وی تصریح کرد: در راستای روان سازی ترافیک اقداماتی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری انجام شود تا شاهد رضایتمندی گردشگران و شهروندان باشیم.

دکه های جاده جواهرده جمع آوری شود احمد جعفرسعیدی دادستان رامسر نیز با تاکید بر جمع آوری دکه های حاشیه جاده جواهرده تصریح کرد: پیچ های جاده جواهرده خطرناک است و راهداری موظف است نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

وی افزود: پلیس راه وظیفه دارد سهم ادارات را در حادثه تعیین کند و در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اداره راه و شهرداری موظف هستند تابلوهای اخطاری را نصب کنند، همچنین دکه های جاده جواهرده باید جمع آوری تا سبب ایمن سازی روان سازی ترافیک در این محور شود.

سرگرد اسرافیل نصیری رییس پلیس راهور رامسر در این جلسه با بیان اینکه در جلسه قبلی شورای ترافیک15 مورد مصوبه داشتیم که شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده شهری رامسر پاسخگوی ترافیک نیست/ جانمایی نامناسب بازار

جاده شهری رامسر پاسخگوی ترافیک نیست/ جانمایی نامناسب بازار