مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:162019-10-26اقتصادي

اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در بیش از 692 هکتار از عرصه های چهارمحال و بختیاری


رییس اداره جنگل کاری و جنگل داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد 74 مورد قرارداد در راستای اجرای طرح مدیریت بوم سازگان راگرس در استان، - گفت: این طرح در 692 هزار و 573 هکتار از عرصه های جنگلی، مرتعی و حوزه های آبخیز استان در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسین امینی 4 آبان ماه در نشست هماهنگی پروژه های اجرایی آبخیزداری و آبخوان داری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، اظهار کرد: در حال حاضر اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در این استان به طور متوسط 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود 19 درصد مساحت استان را مناطق جنگلی تشکیل می دهد، بیش از 50 درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی به غنی سازی و توسعه این مناطق اختصاص یافته است.

امینی بیان کرد: امسال 20 میلیارد و 490 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به منظور اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به انعقاد 74 مورد قرارداد در راستای اجرای طرح مدیریت بوم سازگان راگرس در استان، تصریح کرد: این طرح در 692 هزار و 573 هکتار از عرصه های جنگلی، مرتعی و حوزه های آبخیز استان در حال اجرا است.

امینی برنامه ریزی و مدیریت بوم سازگان ناحیه رویشی زاگرس استان، پیشگیری و کنترل خشکیدگی گونه های جنگلی، حفظ و ذخیره آب و رطوبت خاک، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در بیش از 692 هکتار از عرصه های چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح بوم سازگان زاگرس در بیش از 692 هکتار از عرصه های چهارمحال و بختیاری