مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:172019-10-26پزشكي

شروع مراحل جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های پزشکی


دانشگاه های علوم پزشکی در جذب اعضای هیأت علمی به نقشه توسعه علمی دانشگاه ها و اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی توجه کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی معاون آموزشی وزارت بهداشت، آقای دکتر باقر لاریجانی افزود: اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور کلیدی ترین دست اندرکاران آموزش علوم پزشکی هستند، گفت: در برهه فعلی که تحول آموزش علوم پزشکی به عنوان نقشه راه بخش آموزش عالی سلامت کشور در دست اجرا است، لازم است جذب اعضای هیأت علمی در راستای این تحولات صورت پذیرد.

وی از آغاز فرایند شانزدهمین فراخوان جذب هیأت علمی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: دستورالعمل فرآیندجذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است و از دانشگاه های علوم پزشکی کشور انتظار می رود با در نظرگرفتن نیاز های دانشگاه و همچنین با رعایت کامل این دستورالعمل مراحل جذب را اجرا کنند.

وی ادامه داد: نقشه توسعه علمی مناطق آمایشی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در قالب برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تدوین شد.

در این نقشه برآورد شده با توجه به نیاز های بومی هر منطقه آمایشی و همچنین چشم انداز های توسعه علمی منطقه، در هر رشته چه تعداد نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مراحل جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های پزشکی

شروع مراحل جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه های پزشکی