مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:252019-10-26اجتماعي

درمان ناباروری و پیشگیری از سرطان از اولویت های اصلی سازمان جهاد دانشگاهی استان است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این که جهاد دانشگاهی در حوزه های پژوهش و علوم انسانی طرح های پژوهشی مدون در حال اجرا دارد، - درمان ناباروری و پیشگیری از سرطان از اولویت های اصلی سازمان جهاد دانشگاهی استان است رییس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این که جهاد دانشگاهی در حوزه های پژوهش و علوم انسانی طرح های پژوهشی مدون در حال اجرا دارد، گفت: تعمق بخشی به درمان ناباروری و پیشگیری از سرطان از جمله این اقدامات بوده و کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت در این راستا راه اندازی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر محسنی در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگاران،اظهار کرد: با استقرار دستگاه NGS در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان برخی آزمایش های ژنتیکی مربوط به سلامت جنین در دوران بارداری که پیش از این به تهران یا خارج از کشور ارسال می شد در تبریز انجام می شود.

وی گفت: متخصصان مرکز ناباروری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از ماه آتی با ارائه این خدمت جدید برخی از بیماری های ژنتیکی را در طول حاملگی تشخیص می دهند.

وی افزود: مرداد ماه امسال مرکز غربالگری سرطان در جهاددانشگاهی نیز راه اندازی شده و طب پیشگیری و ارتقای سلامت نیز به تازگی به آن اضافه شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ناباروری و پیشگیری از سرطان از اولویت های اصلی سازمان جهاد دانشگاهی استان است

درمان ناباروری و پیشگیری از سرطان از اولویت های اصلی سازمان جهاد دانشگاهی استان است