مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 12:572019-10-26سياسي

بروجردی: عمر اعتراضات مردمی در عراق و لبنان کمتر از بحران فرانسه خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علاءالدین بروجردی، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد مشکل در کشور هایی که عضو محور مقاومت هستند، اظهارداشت: - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توطئه های دشمنان در عراق و لبنان گذرا است و از این مرحله نیز عبور می کنند، قطعا عمر اعتراضات در لبنان و عراق کوتاه تر از بحران چندین ماهه فرانسه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علاءالدین بروجردی، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد مشکل در کشور هایی که عضو محور مقاومت هستند، اظهارداشت: بار ها رژیم صهیونیستی و آمریکا عامل قدرتمندی جبهه مقاومت را جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده اند، البته ایران همواره کمک کرده و جبهه مقاومت را جبهه بسیار مهمی برای حفظ امنیت منطقه می داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مقاومت نبود اکنون داعش در سوریه و عراق حاکم بود و بنابراین اقتدار جبهه مقاومت که مجموعه ای از کشور های مستقل و ملت های جهاد گر است بسیار می تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تاکنون توطئه های آمریکا، رژیم صهیونستی و انگلیس را در منطقه خنثی کرده است، افزود: دشمنان جبهه مقاومت در عراق، لبنان و سوریه بار ها شکست خورده است و در یمن نیز این موضوع تکرار می شودو انصارالله مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی: عمر اعتراضات مردمی در عراق و لبنان کمتر از بحران فرانسه خواهد بود

بروجردی: عمر اعتراضات مردمی در عراق و لبنان کمتر از بحران فرانسه خواهد بود