مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 13:352019-10-26سياسي

حضور بیش از 2 هزار نیروی امدادی در مسیر زوار مشهد


2 هزار و 309 نیروی عملیاتی در طرح همسفران خورشید به زوار امام رضا (ع) خدمت رسانی می کنند.

- رییس سازمان امداد و نجات گفت: 2 هزار و 309 نیروی عملیاتی در طرح همسفران خورشید به زوار امام رضا (ع) خدمت رسانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی سلیمی درباره اجرای طرح همسفران خورشید 6 که توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در راستای امدادرسانی به زائرین پیاده حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) انجام می شود، گفت: در این طرح شعب بجستان، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، داورزن، رشتخوار، سبزوار، سرخس، فریمان، فیرزوه، قوچان، مشهد، مه ولات و نیشابور فعال هستند و نیروهای جمعیت هلال احمر به زائرین خدمت رسانی می کنند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استفاده از ناوگان ترابری برای پوشش خدمات امداد و نجات به زائرین پیاده رضوی افزود: 65دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 27دستگاه خودروی نجات، 35 دستگاه خودرو کمک دار سبک، 2 دستگاه خودروی ارتباطات، 6 دستگاه موتورلانس، 8 دستگاه خودروی جا به جایی نیرو به کارگرفته شده و همچنین 2 فروند بالگرد در حالت آماده باش قرار دارد.

به گفته وی، همچنین در راستای خدمت رسانی بهتر به هموطنان 30پایگاه ثابت و موقت و 35 اکیپ سیار برای پوشش طرح به کار گرفته شده است و 41 پست امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 2 هزار نیروی امدادی در مسیر زوار مشهد

حضور بیش از 2 هزار نیروی امدادی در مسیر زوار مشهد