مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 16:052019-10-26سياسي

ایجاد 20 هزار فرصت خدمت در دهه آخر صفر در مشهد الرضا(ع)


ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر با هدف ساماندهی خدمات مورد نیاز زائران و سازمان دهی و ثبت نام خادم یاران افتخاری برای خدمت به زائران امام هشتم (ع) در ایام شهادت حضرت راه اندازی شده است.

- ، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: برنامه ریزی و سیاست گذاری های مربوط به فعالیت های ستاد و پویش های مردمی از شهریور ماه و عملیات اجرایی آن نیز از اول مهر ماه شروع شده است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: پیش از راه اندازی پویش ها، با برگزاری جلسات متعدد نخبگانی، افراد به نقد و بررسی پویش های مردمی سال گذشته پرداخته و طرح های پیشنهادی برای امسال را نیز با نگاهی کارشناسی، ناظر بر نیازهای زائرین پیاده در دهه آخر صفر تدوین کردند.

وی با اشاره به برخی برنامه های ستاد در این ایام گفت: پس از تدوین طرح کلی و مشخص شدن خدمات موردنیاز زائرین در این ایام، 20 هزار فرصت خدمت در نظر گرفته شده و حسب نیاز در هر یک از خدمات و پویش ها تقسیم شد.

گنابادی نژاد بیان کرد: یکی از پویش های مردمی که امسال با همت اصناف و بازاریان راه اندازی شده است پویش شکرانه هم جواری است که زمینه مشارکت بیش از 4 هزار نفر در آن فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 20 هزار فرصت خدمت در دهه آخر صفر در مشهد الرضا(ع)

ایجاد 20 هزار فرصت خدمت در دهه آخر صفر در مشهد الرضا(ع)