مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 18:322019-10-26سياسي

غربت سبط اکبر رسول خدا در سالروز شهادتش + اعمال 28 صفر


امام حسن مجتبی (ع) در سالروز شهادتشان و رحلت پیامبر اکرم (ص) در قبرستان بقیع و در جوار قبر مطهر نبی اسلام (ص) تنها هستند و عزاداری بر سر قبر مبارکشان ندارند، - غربت سبط اکبر رسول خدا در سالروز شهادتش + اعمال 28 صفر امام حسن مجتبی (ع) در سالروز شهادتشان و رحلت پیامبر اکرم (ص) در قبرستان بقیع و در جوار قبر مطهر نبی اسلام (ص) تنها هستند و عزاداری بر سر قبر مبارکشان ندارند، عزادار و نوحه خوان و سینه زنی ندارند که چراغ قبرشان را روشن کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بیست و هشتم ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) است، وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور ایشان نخست مخلوق خداوند است، پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.

عظمت مصیبت خاتم الانبیاء (ص) تا آنجا است که امام باقر (ع) در روایتی می فرمایند: هر کس به مصیبتی گرفتار شد، پس باید مصیبت خود را نسبت به پیامبر الانبیاء (ص) به یاد آورد پس همانا که مصیبت پیامبر از بزرگ ترین مصیبت ها است.

(کافی ج 3 ص 220) بنا بر نقلی روز 28 ماه صفر مصادف با شهادت سبط اکبر رسول خدا، امام حسن مجتبی (ع) است، امامی که پیامبر خدا او را سیدِ جوانان اهل بهشت معرفی کردند، آن حضرت در طول مدت حیات خویش با ستم ها و جفاهای فراوانی مواجه شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربت سبط اکبر رسول خدا در سالروز شهادتش + اعمال 28 صفر

غربت سبط اکبر رسول خدا در سالروز شهادتش + اعمال 28 صفر