مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 21:042019-10-26سياسي

برگزاری عزاداری ایام آخر صفر در حضور مراجع تقلید قم


مراسم سوگواری و توسل به حضرات معصومین (ع) به مناسبت شب ها و روزهای پایانی ماه صفر با حضور مردم عزادار در بیوت و دفتر مراجع معظم تقلید قم و با حضور آنان اقامه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سه روز پایانی ماه صفر به عنوان  سالروز شهادت حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع)، روزهای پایانی دو ماه عزاداری برای خاندان رسالت و امامت است و از این رو مؤمنان نیز این ایام را در مجالس مختلف به سوگ می نشینند.

به همین مناسبت اقشار مختلف مردم شریف شهر مقدس قم نیز با حضور در مجالس عزاداری به ویژه در بیوت و دفتر مراجع معظم تقلید به برپایی نوحه و ماتم می پردازند.

یکی از این مجالس در دفتر مقام معظم رهبری در قم و با حضور مجاوران و زائران بانوی کرامت (س) برپا می شود که در آن سخنرانان و مادحان به بیان فضائل اهل بیت (ع) می پردازند، مراسمی که آغاز آن  از ساعت 10 صبح روزهای بیست و هشتم تا سی ام ماه صفر مصادف با پنجم تا هفتم آبان ماه 1398 خواهد بود.

در عین حال مدرسه امام امیرالمؤمنین (ع) هم در این سه روز و از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجج اسلام رزاقی و عالمی پذیرای عزاداران خواهد بود که بر اساس نقل قول یکی از اعضای دفتر آیت الله مکارم شیرازی، ان شاء الله این مرجع تقلید هم پس از طی کردن دوران نقاهت بیماری اخیر در این مراسم عزاداری شرف حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عزاداری ایام آخر صفر در حضور مراجع تقلید قم

برگزاری عزاداری ایام آخر صفر در حضور مراجع تقلید قم