مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 05:202019-10-27اقتصادي

اجرای طرح زندیه


همه کابل های خودنگهدار هوایی فشار متوسط در محدوده ارگ کریمخانی به شبکه زمینی تبدیل شده است - ، مرکز فارس، محمود سیوف جهرمی گفت: در ادامه اجرای طرح زندیه، بهسازی، نوسازی و مطلوب سازی شبکه فشار متوسط و ضعیف در محدوده ارگ کریمخانی و خیابان لطفعلی خان زند و بازار وکیل، اجرایی شده است.

وی افزود:همه کابل های خودنگهدار هوایی و پایه های اضافه برق خیابان لطفعلی خان زند در محدوده چهارراه نمازی تا میدان غدیر جمع آوری و شبکه به زمینی تبدیل شده است.

سیوف اظهار داشت: این اقدام با هدف ایمن سازی، بهسازی و نوسازی و زیباسازی محدوده بافت تاریخی و نقاط گردشگری اجرایی شده و ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: در محدوده خیابان طالقانی نیز شبکه کابل های زمینی فرسوده و قدیمی با کابل های جدید تعویض و بروزرسانی شده و اصلاح شبکه روشنایی متناسب با فضای بافت تاریخی و فرهنگی آن محدوده نیز در حال اجرا است.

سیوف با اشاره به تداوم طرح ایمن سازی و بهسازی شبکه برق در بازار وکیل، گفت: در محدوده بازار وکیل جنوبی و شمالی، تمام کابل های برق و کنتور ها جمع آوری و به پشت بام بازار منتقل شده است.

او با بیان اینکه کابل ها و سیم های اضافه فضای داخلی بازار نیز جمع آوری و بهسازی شده است، گفت: لامپ های روشنایی پر مصرف نیز جمع آوری و لامپ های ال ای دی کم مصرف در راهرو های اصلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زندیه

اجرای طرح زندیه