مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 05:232019-10-27اقتصادي

پرفروش ترین برندهای خودرو در ژاپن 2019


آمار و گزارش های منتشره درباره پرفروش ترین برندهای ژاپن نشان می دهد که مشتریان در این کشور تمایل زیادی به خریداری و استفاده از خودروها و برندهای ژاپنی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که ژاپن یکی از مهم ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می شود، این گزارش به بررسی پرفروش ترین خودروهای فروخته شده در این کشور در سه فصل متوالی سال جاری میلادی و مقایسه میزان فروش آن ها در دو سال پیاپی 2018 و 2019 میلادی می پردازد.

بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، در بازه زمانی سه ماهه اول تا سوم سال جاری میلادی در بازار ژاپن، چهار میلیون و 149 هزار و 685 دستگاه خودرو به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که برابر با چهار میلیون و 23 هزار و 608 دستگاه بوده، شاهد یک رشد 3.

1 درصدی بوده است.

در حد فاصل سه فصل نخست سال 2019 میلادی، تویوتا، هوندا و سوزوکی موفق شدند باری دیگر عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای بازار خودروی ژاپن را به خود اختصاص دهند.

بر اساس جدول زیر می توان دریافت که مشتریان ژاپنی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون بیش تر به خریداری و استفاده از کدام برندهای خودرو علاقه و تمایل نشان داده اند: تویوتاموتورز در این مدت زمان توانست یک میلیون و 215 هزار و 999 دستگاه خودرو در ژاپن به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین برندهای خودرو در ژاپن 2019

پرفروش ترین برندهای خودرو در ژاپن 2019