مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 07:362019-10-27سياسي

هنرمند کردستانی به بخش نهایی سوگواره هنر عاشورایی راه یافت


با اعلام راه یافتگان نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی اثری از «علی اصغر فیض الهی» هنرمند کردستانی به بخش نهایی و نمایشگاهی این سوگواره راه پیدا کرد.

- سنندج - با اعلام راه یافتگان نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی اثری از علی اصغر فیض الهی هنرمند کردستانی به بخش نهایی و نمایشگاهی این سوگواره راه پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، با اعلام دبیرخانه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در این دوره از سوگواره 117 هنرمند با 134 اثر در رشته های پوستر، تصویر سازی، نقاشی و عکس از سراسر کشور حضور دارند که در بخش عکس اثر علی اصغر فیض اللهی از هنرمندان توانمند شهرستان بیجار استان کردستان به بخش نمایشگاهی این سوگواره راه یافت.

گفتنی است علی اصغر فیض اللهی متولد 1373 در بیجار است و کاردان گرافیک و کارشناس سینما بوده و ضمن فعالیت در بخش سینما و تئاتر در زمینه عکاسی نیز فعالیت های گسترده ای را داشته و علاوه بر برگزاری نمایشگاه های مختلف گروهی و انفرادی در شهرهای تبریز، ارومیه، قم، شیراز، سنندج، بیجار، اراک، زنجان، خوزستان و دیگر شهرهای کشور حضور داشته و عناوین مختلفی را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند کردستانی به بخش نهایی سوگواره هنر عاشورایی راه یافت

هنرمند کردستانی به بخش نهایی سوگواره هنر عاشورایی راه یافت