مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 09:082019-10-27اقتصادي

پرداخت 650 میلیارد تومان هزینه سلامت در استان سیستان و بلوچستان


مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: بیمه سلامت سالانه حدود 650 میلیارد تومان در زمینه بهداشت و درمان مردم این استان هزینه می کند.

- رضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت اظهار داشت: در حال حاضر 2 میلیون و 110 هزار و 614 نفر در استان سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان بیشترین پوشش بیمه ای روستایی در کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: خدمات بیمه سلامت در قالب 5 صندوق روستاییان و عشایر، سلامت همگانی، کارکنان دولت، سایر اقشار و ایرانیان به هم وطنان ارائه می شود.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این استان حدود یک میلیون و 600 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت مربوط به صندوق روستاییان و عشایر است.

وی با اشاره به اینکه 370 هزار نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان نیز تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار دارند، گفت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر و بیمه سلامت همگانی به صورت رایگان است و حق سرانه بیمه آنان توسط دولت پرداخت می شود.

عباسی با اشاره به اینکه بیمه سلامت سالانه حدود 650 میلیارد تومان در زمینه بهداشت و درمان مردم این استان به تنهایی هزینه می کند، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بهداشتی و درمانی در قالب خدمات تخصصی و فوق تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 650 میلیارد تومان هزینه سلامت در استان سیستان و بلوچستان

پرداخت 650 میلیارد تومان هزینه سلامت در استان سیستان و بلوچستان