مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 09:102019-10-27پزشكي

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان صحرایی در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع)


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز از بیمارستان صحرایی مستقر در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع) در جاده قوچان – مشهد و ارائه خدمات پزشکی به آنان بازدید کرد.

- مرکز خراسان رضوی، دکتر سعید نمکی در دومین روز از سفر خود به مشهد مقدس با همراهی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر مدیران این دانشگاه با حضور در موکب های بین راهی مسیر زائران پیاده حضرت رضا(ع)، ضمن بررسی روند ارائه خدمات پزشکی به آنان، با خادمان و زائران گفت و گو کردند.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: نحوه خدمات رسانی به زائران به نسبت مطلوب است و طبق برنامه ریزیهای انجام شده تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی، بیمارستانها و ایستگاههای خدمات رسان در آمادگی کامل برای خدمت به زائران هستند.

دکتر نمکی افزود: خدمت به زائران بارگاه منور رضوی افتخار و نعمتی گرانقدر است که نصیب مردم مشهد شده و باید از اقدامات انجام شده در این راستا که با مشارکت تمامی دستگاههای ذیربط صورت می گیرد قدردانی کرد.

وی همچنین از پایگاههای اورژانس جاده ای و شهری و بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد بازدید کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت: در بیمارستان صحرایی که همزمان با ایام دهه پایانی صفر در مسیر قوچان - مشهد مستقر شده سه کانتینر و یک چادر بادی جهت ارائه خدمات پزشکی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان صحرایی در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع)

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان صحرایی در مسیر زائران پیاده امام رضا(ع)