مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 10:392019-10-27فرهنگي

«سال دوم دانشکده من» صحنه خودکشی ندارد/ از فروش راضی نیستیم


مسعود ردایی تهیه کننده «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی با اشاره بر برخی برداشت های اشتباه نسبت به داستان این فیلم تأکید کرد که از شرایط اکران و فروش این فیلم راضی نیست.

- مسعود ردایی تهیه کننده سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی با اشاره بر برخی برداشت های اشتباه نسبت به داستان این فیلم تأکید کرد که از شرایط اکران و فروش این فیلم راضی نیست.

مسعود ردایی تهیه کننده سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی که از 10 مهرماه به نمایش عمومی درآمده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه اکران این فیلم گفت: اکران سال دوم دانشکده من طبق برنامه ریزی که انجام دادیم، منظم پیش می رود اما این فیلم با توجه به حضور فیلم های دیگر در سینماها شرایط متفاوتی از بُعد تبلیغات در محل اکران، در محیط های شهری و حتی در تلویزیون دارد.

این در حالی است که سال دوم دانشکده من با بودجه شخصی ساخته شده است و شرایط ویژه ای مانند دیگر فیلم ها ندارد به ویژه 2 فیلم که هزینه های زیادی برای تبلیغات آنها می شود.

ردایی افزود: درواقع سال دوم دانشکده من و بقیه فیلم ها در زمینه تبلیغات در محیط های سینما دچار مشکل شده اند، یعنی گاهی اوقات این محل ها توسط یکی دو فیلم در اختیار گرفته می شود که باید برای آن برنامه ریزی بیشتری شود تا همه فیلم ها بتوانند از شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سال دوم دانشکده من» صحنه خودکشی ندارد/ از فروش راضی نیستیم

«سال دوم دانشکده من» صحنه خودکشی ندارد/ از فروش راضی نیستیم