مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 11:102019-10-27بين الملل

تسلط ارتش سوریه بر بخش وسیعی از بزرگراه حلب-الحسکه


ارتش سوریه در ادامه استقرار در غرب استان الحسکه جایی که شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا از آنجا عقب نشینی کردند، بر بخش وسیعی از بزرگراه حلب به الحسکه مسلط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان های ارتش سوریه تسلط خود را بر روستای أم حرمله، باب الخیر، أم عشبه، الأسدیه در ریف جنوب شرقی شهر راس العین تقویت کرده و مسافت خود را تا مرزهای ترکیه به سه کیلومتر کاهش دادند.

رأس العین از شهرهای شمالی سوریه در مرز با ترکیه است.

روزنامه سوری الوطن هم گزارش داد: ارتش سوریه در بزرگ ترین عملیات استقرار نیروهای خود در شرق فرات و در تلاش برای تامین امنیت بزرگراه مواصلاتی میان حلب و الحسکه معروف به مسیر M4 ارتش سوریه  مناطق وسیعی از جاده ای که الحسکه در تل التمر و تل التمر را به عین عیسی و سپس عین العرب متصل می کند تحت کنترل خود گرفت.

در همین حال ارتش سوریه به استقرار خود در ریف شمال غربی الحسکه ادامه داده و دامنه سلطه خود را بر بسیاری از روستاها گسترش داد.

یک منبع میدانی در مناطق شمال شرق سوریه به روزنامه الوطن این کشور گفت: ارتش سوریه تجهیزات نظامی بزرگی اعم از نیرو و ادوات نظامی را از مسیر حلب و القامشلی به منطقه رسانده است و دیروز هم در ده ها کیلومتر از بزرگراه حلب به الحسکه مستقر شد و در آنجا پست های نظامی و نقاط بازرسی وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط ارتش سوریه بر بخش وسیعی از بزرگراه حلب-الحسکه

تسلط ارتش سوریه بر بخش وسیعی از بزرگراه حلب-الحسکه