مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 11:122019-10-27ورزشي

توزیع 8000 غذای نذری به نیابت از شهدای گیلان در دیار سلطان


مردم دیار سلطان در روز 28 صفر با پخت و توزیع هشت هزار غذای نذری از زائران و سوگواران پذیرایی می کنند تا گوشه ای از ارادت مردم این منطقه به خاندان عصمت و طهارت (ع) را نشان دهند.

- مردم دیار سلطان در روز 28 صفر با پخت و توزیع هشت هزار غذای نذری از زائران و سوگواران پذیرایی می کنند تا گوشه ای از ارادت مردم این منطقه به خاندان عصمت و طهارت (ع) را نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، ارادت مردم به اهل بیت (ع) در هر قالبی چه توزیع نذری و جاروکشی یا هر کار دیگری به دلیل خلوص و الهی بودن آن بی ثمر نیست و برکت آن در زندگی بانیان آن هویداست ولی دیدن آن از نزدیک و شنیدن این عشق بازی لذتی دگر دارد.

مگر می شود در ایام عزای آل خدا به حریم اهل بیت قدم بگذاری و در این حال و هوا، عزادار بهترین های عالم نشوی؛ درودیوار این دیار فریاد زائرانی را در سر دارد که از زیارت امام رضا (ع) جامانده و حرمی را برای زیارت و درد و دل کردن با امام حسن (ع) نمی یابند و خود را به آستان سلطان می رسانند و در این شهر به دنبال رفع دل تنگی خودشان هستند.

برایم جالب است که مردم در 28 صفر چگونه دل تنگی خود را در سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاد کوچه خلوت واگویه می کنند تا خداوند کریم به حرمت امامی که نامش به اذن او و از لسان مبارک پیامبر خاتم (ص) حسن شد گناهانشان را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8000 غذای نذری به نیابت از شهدای گیلان در دیار سلطان

توزیع 8000 غذای نذری به نیابت از شهدای گیلان در دیار سلطان