مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 11:152019-10-27پزشكي

فعالیت 199 تیم بهداشت محیط در «خراسان رضوی»


199 تیم نظارتی بهداشت محیط و 380 کارشناس در روزهای پایانی ماه صفر در استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.

- حمید انصاری مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، از فعالیت 199 تیم نظارتی بهداشت محیط و 380 کارشناس طی ایام پایان ماه صفر در استان خراسان رضوی خبر داد.

وی افزود: با توجه به حضور خیل عظیم زائران ثامن الحجج (ع) در روزهای پایانی ماه صفر در استان، دستورالعمل ارائه خدمات بهداشتی به کاروان های زیارتی پیاده حرم رضوی ارسال شده و در همین راستا 119 تیم شامل 231 کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس مشغول نظارت و پایش موارد بهداشتی هستند.

انصاری افزود: تاکنون کار بازرسی و نظارت بهداشتی بر 410 مرکز اسکان زائران پیاده رضوی انجام شده و این نظارت ها همچنان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت از استقرار کارشناس بهداشت محیط در کلیه ایستگاه ها و مراکز اسکان بین راهی بزرگ در مسیر های منتهی به مشهد و همچنین در فرودگاه، پایانه مسافربری و راه آهن خبر داد و افزود: انجام نمونه برداری از مواد غذایی فساد پذیر و مشکوک به فساد با اولویت مواد غذایی فاقد بسته بندی و تولیدات صنفی، تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی و انجام کلرسنجی و نمونه برداری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 199 تیم بهداشت محیط در «خراسان رضوی»

فعالیت 199 تیم بهداشت محیط در «خراسان رضوی»