مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 12:052019-10-27اقتصادي

رفع موانع و مشکلات 3 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه سرپرست سازمان صنعت و معدن و رییس بانک توسعه و تعاون از طرح آب معدنی ستنگان در بویراحمد بازدید کردند.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در حاشیه این بازدید گفت: طرح آب معدنی ستنگان از جمله 3 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی است که بنابر تاکید استاندار مبنی بر تعیین تکلیف و رفع موانع و مشکلات آن ها مورد بازدید قرار گرفت.

صمیمی دوست افزود: این طرح یکی از طرح های آب معدنی ویژه با قابلیت های خوب و میزان اشتغالزایی مناسب است که با توجه به طولانی شدن زمان اخذ مجوز تا رسیدن به مراحل اجرایی ، سعی شد با همکاری بانک عامل، برای بهره برداری ، فعالیت تکمیل آن سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح سال 81 اخذ مجوز دریافت کرد اما به مدت 16 سال راکد ماند گفت: با توجه به تاکید ویژه استاندار و موظف شدن حوزه معاونت اقتصادی برای حمایت از این واحد و سایر واحد های مشابه ، سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت و بانک توسعه تعاون ، از این طرح بازدید شد.

صمیمی افزود: به منظور تسریع در عملیات اجرایی ، تصمیم گیری عملیاتی در محل اجرای طرح انجام و مقرر شد تا پایان هفته جاری بانک عامل هزینه پیش پرداخت 50 درصد خط تولید که رقمی در حدود 20 میلیارد ریال است را به حساب شرکت سازنده واریز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع و مشکلات 3 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان

رفع موانع و مشکلات 3 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان