مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 13:322019-10-27بين الملل

تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه


مردم در شرق سوریه در حمایت از دولت و در محکومیت «تجاوز ترکیه» به خاک کشورشان امروز تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) امروز از دو تجمع مردمی در شرق این کشور علیه سیاست های ترکیه علیه کشورشان خبر داد.

سانا نوشت: مردم دیرالزور دو تجمع بزرگ، یکی در گذرگاه آبی رابط بین دو شهرک المریعیه و مراط و دیگری در میدان السید الرییس در شهر دیرالزور برپا کردند.

بنا بر این گزارش، هدف این دو تجمع مردمی، اعتراض به سیاست های ترکیه علیه سوریه و محکوم کردن تجاوز ترکیه به خاک سوریه و همچنین ابراز حمایت از حضور ارتش در نقاط مرز شمالی است.

  تجمع مردم در شرق سوریه علیه ترکیه تجمع مردم در شرق سوریه علیه ترکیه تجمع مردم در شرق سوریه علیه ترکیه   در همین ارتباط، یگان های ارتش سوریه امروز تسلط خود را بر روستای أم حرمله، باب الخیر، أم عشبه، الأسدیه در ریف جنوب شرقی شهر راس العین تقویت کرده و مسافت خود را تا مرزهای ترکیه به سه کیلومتر کاهش دادند.

روزنامه سوری الوطن هم گزارش داد: ارتش سوریه در بزرگ ترین عملیات استقرار نیروهای خود در شرق فرات و در تلاش برای تامین امنیت بزرگراه مواصلاتی میان حلب و الحسکه معروف به مسیر M4 ارتش سوریه  مناطق وسیعی از جاده ای که الحسکه در تل التمر و تل التمر را به عین عیسی و سپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه

تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه