مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 15:012019-10-27سياسي

قدمگاه


بازگشایی مرز خسروی سال ها به عنوان مطالبه مردم استان کرمانشاه مطرح بود وامسال بلاخره بعد از مدتها انتظار این خواسته محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکزکرمانشاه؛پس از واقعه جانسوز عاشورای حسینی زینب سلام الله علی ها در سوگ سید و سالار شهیدان است قامتش خم شده، اما کلام رسایش علم آزادگی برادرش را در تاریخ برافرشت.

حالا از آن روز های تلخ و غم واندوه بیش از هزار سال می گذرد وپیاده روی اربعین تجلی حضور شیفتگان آن حضرت است که از عمق جانشان راهی این سفر معنوی می شوند تا ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان عرض کنند و زیر پرچم اش گرد هم آیند به رسم ادب خدمت ان حضرت سلام کنند وبگویند: سلام بر تو ای ابا عبداللّه وسلام بر تو ای فرزند رسول خدا.

امسال این توفیق نصیب کرمانشاه شد تا پس از سال ها باردیگر میزبان قدم های پاک زائران سید الشهدا باشد تا دلدادگان آستان مقدسش هر چه دارند در طبق اخلاص بگذارند و به شایستگی از میهمنان اربعین پذیرایی کنند.

همه بسیج شدند و موکب ها را برپا کردند تا این مسیر دلدادگی را برای شیفتگان حسین علیه السلام آماده کنند حال و هوای موکب ها هم کم از دلداگی زائران خانه اش نداشت باید فقط باشی تا ببینی که چگونه عشق و ارادت به آن حضرت در رگ ها جاری می شود و شور و شوق وصف ناپذیری سراسر وجودشان را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمگاه

قدمگاه