مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 18:482019-10-27ورزشي

نشان نقره تورنمنت صربستان بر گردن تکواندوکار گیلانی


58 کیلوگرم تیم ملی کشورمان به نشان نقره مسابقات بین المللی صربستان دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هجدهمین تورنمنت بین المللی صربستان امروز (یکشنبه) با حضور 285 تکواندوکار در شهر بلگراد آغاز شد.

آرمین هادی پور در وزن -58 کیلوگرم در این رقابت ها در گام نخست با قرعه استراحت روبه رو شد، ملی پوش گیلانی در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف باتالو الکساندر از صربستان رفته و درحالی که با نتیجه 22 بر 11 از حریف خود پیش بود به دلیل 10 اخطاره شدن رقیب صرب، پیروز نخستین نبرد خود شد.

هادی پور در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف مگمدوف از روسیه رفت و با برتری 22 بر یک (اختلاف 20 امتیاز در راند سوم) به برتری رسید، وی با این پیروزی نشان برنز خود را در این مسابقات قطعی کرد.

تکواندوکار گیلانی در مرحله نیمه پایانی به مصاف جندوبی خلیل محمد از کشور تونس رفت و در دیداری سخت و نفس گیر با نتیجه نزدیک 12 بر 10 به برتری دست یافت، هادی پور در دیدار فینال تورنمنت بین المللی صربستان مقابل نقانی از تونس صف آرایی کرد و با شکست 16 بر 20 به مدال نقره این جام بسنده کرد.

ورزشکاران کشورمان در سایر وزن ها نیز خوش درخشیدند، فرزان عاشورزاده در وزن -63 کیلوگرم پس از برتری مقابل اوسیمیوک از لهستان و چیهی از تونس در دیدار نیمه نهایی به مصاف لئون از کرواسی رفته و با قبول شکست مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان نقره تورنمنت صربستان بر گردن تکواندوکار گیلانی

نشان نقره تورنمنت صربستان بر گردن تکواندوکار گیلانی