مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 19:252019-10-27سياسي

پاسخ علیرضا قربانی درباره حاشیه های آلبوم «افسانه چشمهایت»


پس از پاسخ همایون شجریان به منتقدان، حالا علیرضا قربانی که قرار است با همکاری او آلبوم مشترک «افسانه چشمهایت» عرضه شود، در مقام پاسخگویی برآمده است.

- پاسخ علیرضا قربانی درباره حاشیه های آلبوم افسانه چشمهایت پس از پاسخ همایون شجریان به منتقدان، حالا علیرضا قربانی که قرار است با همکاری او آلبوم مشترک افسانه چشمهایت عرضه شود، در مقام پاسخگویی برآمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی خبر قطعی انتشار آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی در آبان ماه امسال منتشر شد که نحوه انتشار این خبر و عکس های آن با انتقادهایی همراه بوده است.

در همین راستا چند روز پیش همایون شجریان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به منتقدان پاسخ داد و اکنون علیرضا قربانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نکاتی را درباره حواشی پیش آمده برای انتشار آلبوم افسانه چشمهایت مطرح کرد.

در متن منتشرشده توسط علیرضا قربانی آمده است: دوست و برادر عزیزم، همایون شجریان به تازگی در بیانیه ای که منتشر کرده است، گلایه هایی را مطرح کرده که خبر از داستانی بلند و دردی مشترک دارد.

دردی که این روزها گریبان بسیاری از هنرمندان را که چون او با جان و دل برای مردمان شان نفس می کشند و همت می کنند گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ علیرضا قربانی درباره حاشیه های آلبوم «افسانه چشمهایت»

پاسخ علیرضا قربانی درباره حاشیه های آلبوم «افسانه چشمهایت»